نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه تهذیب ، تربیت و تزکیه نفس بر مسئولان اولی تر است گفت : مسئولان و مدیران اوقاف علاوه بر پاسخگویی اعمال خود در دنیا و آخرت، باید پاسخگوی واقفان و موقوف علیهم هم باشند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، روز شنبه نهم خردادماه در ششمین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب تصریح کرد: هر مسئولی که در حوزه مدیریت و عملکرد خود درست عمل کند، خداوند رابطه او را با بندگان اصلاح می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولی تحت تاثیر تهدید و تطمیع دنیایی قرار نگیرد، خداوند امور او را اصلاح خواهد کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگرهمه ما برای خدا، کار کنیم، همدلی و همزبانی هم ایجاد می شود، چرا که همدلی و همزبانی اصلش به این بر می گردد که برای خود کار کنیم یا برای خدا.
 
کارگاه های آموزشی همزمان با مجمع سراسری برگزار می شود
 
در مزاسم افتتاحیه این مجمع سراسری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف با خیر مقدم و قدردانی از حضور مدیران و مسئولان سازمان اوقاف گفت: همزمان با این مجمع سراسری برای نخستین بار، کارگاه های های آموزشی به منظور بحث، تبادل نظر و پرسش و پاسخ پیرامون، برنامه های سال 94 برگزار می شود.
 
محمد روح الامینی دبیر ششمین مجمع سراسری مسئولان و مدیران سازمان اوقاف با بیان این مطلب افزود: کارگاه های آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی به منظور بررسی پیشرفت ها و راهکارهای عملیاتی برنامه ها برگزار خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: همچنین در این مجمع از مدیران برتر فعال در عملکرد سال 93 تقدیر و تجللی خواهد شد.
/2759/